Ehee..Ini lah yang terjadi bila aku dah tak tahu nak buat apa! Semua rekaan gambar ni dibuat di kala bosan! Apa pun, sila lah lihat-lihat gambar-gambar WSB ni...Segala kutukan pedas amat di terima! haha...

1. Gambar Meter EQ WSB! Macam meter rosak pun ada!


2. Gambar Kenderaan WSB! Aku tak tahu samada ni motor atau kereta! hoho


3. Gambar Aiskrim WSB! Yummyy!!


4. Gambar Istimewa! Haha.. Sila menyampah bertubi-tubi! sekian!


Ok lah kan? Ada banyak lagi..tapi ni saja yang sudah siap..yang lain tu bila bosan-bosan, sambung lagi! hoho..

Sekian :)

7 Responses so far.

  1. arghhhhh , kiut nyaaa bro parid~~~~ mauuuuu ! hhihi

  2. Zurina J. says:

    Punyala....
    Gambar no. 4 tu sa mau minta buat macam tu juga!!!

    Aik Miira? Mataiii... Kena marah ko ole gelprennya... keh²

  3. haha..apakah kena mngena pl nih..

    eh, bole2..gmbr sapa mok di guna ?

  4. Zurina J. says:

    Gambarku... Bolehka? keh²

  5. bah..bisa!
    manakan gmbr? hoho

  6. Zurina J. says:

    Ok, nanti aku kasi... ihihih.

Leave a Reply