Aku cuma seorang blogger biasa. Tak kisah sangat la bila blog aku ni berpengunjung atau tak. Dah cerita pun yang bukan-bukan! Ya la..nama pun blog sakit jiwa kan..




Tapi, walaupun blogger biasa..aku perlu juga mencari idea-idea atau cerita-cerita yang patut aku masukkan.




Apa yang menjadikan aku benggang bila berfikir tentang cerita di blog adalah, idea tak dapat bila melayari internet mahupun membaca buku!! Kadang-kadang tu ada lah juga sikit dapat..tapi tak la banyak melimpah seperti terjadinya cococruch di ladang gandum.






Namun, bila saja aku masuk ke dalam jamban, hah! sampai tak cukup kapasiti memori untuk ingat semua idea-idea yang keluar..haha..betul! tak tipu!




Kadang-kadang tu sampai rasa nak bawa kertas dan pen masuk sekali dalam jamban..jadi, bila ada idea..terus tulis, tak payah nak main ingat-ingat lagi kan?




Walaupun idea tu banyak tapi tak selalu juga dapat walaupun beribu kali masuk ke jamban...hihi..Kalau selalu dapat, aku tinggal lah terus dalam jamban tu! hoho




Masih menjadi tanda tanya juga kepada diri aku ni, kenapa ya aku mesti berada di jamban untuk dapatkan banyak idea?? ishhh..macam mengarut!!


6 Responses so far.

  1. Zurina J. says:

    memang mengarut! kehkeh.

  2. Cinoi says:

    Nah kalau begitu d tandas seja la kauu supaya dapat idea terussss

  3. dah tukar da pun..hehe

    @Cinoi, adeh..tu la juga yg aku rasa..tp..gila nnt kepala otak ni..hoho

  4. betul tu..sa kalo mandi..banyak idea tp sekali time2 mo menaip..berhilangan ..hahahah

  5. sokong memang tu von!! bila bersahaja, mmg byk idea. xtau la napa bole jd bgtu..

Leave a Reply